perjantai 7. tammikuuta 2011

Villasukat / Ullsokker

Pikkuveli (14 v.) tarvitsi villasukat ja kysyi, josko sisko haluaisi sellaiset neuloa... Kyllähän sisko ne mielellään teki :-). Taitavat olla elämäni 2. villasukat, jotka neulon. Edelliset tein 6. luokalla koulussa...!
Lankana klassinen 7 veljestä ja sukkien koko jotain 41-42, luulisin...

Lillebror (14 år) trengte ullsokker og spurte om sösteren ville strikke de... Klart hun ville gjöre det :-)! Disse tror jeg er mine 2. ullsokker som jeg strikker. Sist strikket jeg ullsokker i barneskolen, da jeg gikk på 6. klasse (tilsvarer 7. klasse i Norge)...!
Störrelsen på sokkene er omtrent 41-42.

1 kommentti:

  1. ingenting er som hjemmestrikka sokker - bare så synd jeg IKKE LIKER å strikke på 5 pinner...
    Tips - se gjerne innom min mammas blogg også (hun gikk på skole sammen med din far), hun begynte å male når hun ble 60 .....

    VastaaPoista