keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Viimeinen "joulu-postaus" / siste "jule"-innlegg :-)

Muutama joululahja, jotka ilahduttivat minua aivan erityisesti :-) !

Noen julegaver, som gledet meg ekstra mye :-) !

Pieni, punainen Muumi-pyyhe, kynttilöitä ja suihkugeeli nuorimmilta siskoiltani. Pyyhettä katsellessa tulee hyvälle tuulelle :-) !
En liten, röd Muumin-håndkle, röde lys og dusjgelee fra mine yngste lillesöstre. Jeg kommer på godt humör av å se på håndkle'et :-)!

"Pompula"-villasukat hyviltä ystäviltäni. Todiste siitä, että he tuntevat minut hyvin - rakastan pompuloita :-)!
"Pom-pom"-sokker fra mine gode venninner. Et bevis på at de virkelig kjenner meg - jeg elsker nemlig pom-pomer :-)!

Puinen kynäkotelo on itse asiassa liikelahja... Se kuitenkin on sekä kaunis, että hyödyllinen (eikä siinä ole logoja :-)  ) ja tulee tarpeeseen.
Pennetuiet laget i tre er egentlig en firma-julegave... Den er både pen og nyttig (og har ikke noe logo på seg :-  ) og kommer i bruk.

Pienen kyltin sain veljeltäni perheineen. Hm, päätelkää itse, miksi... ;-)
Det lille skiltet fikk jeg fra min bror (og familien hans). Det står "beklager rotet - hushjelpen har fri." på den. Hm, finn selv ut, hvorfor jeg fikk den... ;-)

Tohvelit sain nuorimmilta veljiltäni! Kerroin heille kengännumeroni ja annoin muuten vapaat kädet :-). LÄmmittävät sekä mieltä että varpaitani :-).
Töflene fikk jeg fra mine yngste brödre! Jeg fortalte dem skonummeret mitt og ellers hadde de "frie hender" til å velge hva de ville :-).
Disse töflene varmer både sinn og fötter :-).

Lisäksi sain Julialta mukavan, itsetehdyn lahjan. Siitä tulee kuvaa vähän myöhemmin. Sen voin kuitenkin luvata, että se pääsee NÄKYVÄLLE paikalle ja tulee ilahduttamaan minua JOKA PÄIVÄ :-)!
I tilleg fikk jeg fra Julia en koselig, selvlaget gave. Bilde av det skal jeg vise senere. Jeg lover at det kommer på et SYNLIG sted i hjemmet mitt og kommer til å glede meg HVER DAG :-)!

Sain muitakin lahjoja ja arvostan niitä kovasti! Nämä jutut ansaitsivat minusta kuitenkin ihan erityismaininnan :-)
Jeg fikk også andre gaver og jeg setter veldig pris på de! Disse ting syntes jeg likevel fortjente litt ekstra heder :-).

2 kommenttia:

  1. så koselige gaver. :) alltid ekstra koselig å få gaver som varmer både hjertet og kroppen! ;) Jeg fikk også tøfler av lillebror, satte pris på det!

    Selvom det er litt sent kanskje: godt nytt år, Maarit! :)
    Og ang. bilde av meg mer kort hår, hehe... vi får se! Kanskje kommer det en dag.

    VastaaPoista
  2. hehe...måtte smile av kommentaren din;)

    VastaaPoista